Každá jsme vnitřně matka. Máme to v genech: citlivá, hledající hlubší smysl, něco, čeho se lze dotknout s pocitem, že je to správné a užitečné. A i když děti nemáme, řešíme ve svém životě podobné problémy a strachy, jako ženy, které už děti mají.
Toužíme naplnit smysl svého života i něčím vyšším. Toužíme zhmotnit své představy, dosáhnout někam výš, než jen do dřezu se špinavým nádobím.
Ve skutečnosti jen pokračujete v tom, co děláte už od narození. Pocity, které jste vnímaly při vyslovení vašeho jména, to co jste dělaly a jak jste se chovaly, tím vším se začala vytvářet vaše značka a cesta k vaší jedinečnosti.
Pak stojíte před otázkami:
„Ženy, které opravdu pochopily tvořivou sílu mateřství a svého ženského údělu, a dokázaly ji ke své značce přiřadit, ji tím nakonec posílily!“ říká Tomáš Lukavec.
A to není jediné překvapivé zjištění, o které se se mnou v našem rozhovoru podělil.
Vaše značka: žena vs matka – rozhovor s expertem na branding Tomášem Lukavcem
Další videa s Tomášem o tvoření brandu najdete zde >>>
Je to jen o tom, jak si nastavíme priority. Mě děti neuvěřitelně posílily. Díky mateřské jsem začala dělat to, co mě opravdu baví a naplňuje a opustila dosavadní práci, která mě nebavila. Jenže předtím jsem neměla odvahu ji opustit…
Pokud si to žena už předem postaví, že kvůli dětem nebude mít na práci čas a zhroutí se jí to, co vybudovala, pak se to stane. Pokud se bude těšit z toho, že je matkou, a přeskládá si život podle nových okolností, bude šťastná a bude se jí dařit. je to jen na ní samotné – co vysílá, to i přitahuje ;-).