Tuto otázku jsem položila expertkám zapojeným do projektu Ženy ženám. Přečtěte si jak vnímají a budují tu svou značku, svůj obraz, který vidíme.
Žena by svou značku měla stavět především sama na sobě, na tom jaká ve skutečnosti je. Na svém pravdivém způsobu žití. Aby svým myšlením, cítěním i konáním, tedy akcí, neustále vyjadřovala sama sebe, svou podstatu.
Aby se nesnažila někomu zalíbit a dělat věci, jen proto, že jsou správné, protože se to tak přece dělá, protože z toho bude mít více peněz, protože nechce někomu ublížit apod.
Alice Kirš – www.zenyzenam.cz
Svoji *značku* jsem si tak nějak samovolně vybudovala na upřímném zájmu o druhého člověka (klienta, partnera, kamarádky…). Zajímá mne, co zajímá jeho, jak mu můžu být prospěšná, ve kterých tématech se potkáváme a v čem jsme rozdílní. Taky je určitě součástí mé značky můj osobní příběh, ať chci nebo nechci.
Zkušenosti a prožitky, které jsem na své životní cestě zúročila, abych nežila život „oběti osudu“ , dává mé značce punc originality a uvěřitelnosti. Že to, co říkám, nejsou jen slova, ale reálný život. Moje „značka“ je i to, co mne předchází, co se o mne povídá, co ze mne vyzařuje. Jak se o mne mluví ve společnosti, i když já v ní nejsem.
Já bývám často spojována s tématem smrti a života, což je také dost tabuizované téma, kterého se lidi zpravidla bojí. A můj postoj, energie a síla jim umožňuje bát se toho třeba méně. Určitě mi tam naskakuje slovo DŮVĚRA.
Jitka Ševčíková – www.jitkasevcikova.cz
Součástí značky je můj osobní příběh. A pak je pro mne důležité, že skutečně žiju to, co předávám dál, tedy autenticita a integrita.
Také jasné vědomí toho, že to, co předávám, má sílu změnit druhým život k lepšímu.
No a nakonec to, že se dotýkám věcí, které jsou pro ty druhé bytostně důležité, že je oslovují, že je chtějí ve svých životech změnit, zkrátka je tam rezonance.
Dana-Sofie Šlancarová – www.cyklickazena.cz
Já tomu říkám RUKOPIS – je to něco, co každý člověk vysílá, pokud dokáže být sám sebou. Je to otisk jeho prožitků, jeho zkušeností a jeho tvoření svého vlastního života pomocí všeho čím prošel, ať to jsou jeho chyby a omyly, nebo jeho vítězství a úspěchy. To vše – tedy hlavně reakce na to, co se nám v životě děje, určuje naši značku.
Každý člověk má svou specifickou, jedinečnou značku, která je zanesená tisíci programy z dětství, okolí a každodenní manipulace médii a společnosti. Pokud odstraňujeme tyto nánosy, stáváme se více samy sebou – budujeme svou výjimečnou značku – náš rukopis.
Člověk, jehož rukopis je čistý – je viditelně autentický – nic neskrývá, ani sám před sebou – a užívá si jedinečného a originálního otisku duše, se kterým přišel na tento svět. Čistý rukopis neboli značka je to, když člověk dokáže být sám sebou, i když společností nemusí být přijímán. Tím ukazuje ostatním, že být sám sebou je svoboda, nad kterou není. Člověk, který je takto svobodný, je velmi důležitý pro ostatní, protože všem ukazuje, jaký je cíl cesty pro ostatní.
Táňa Havlíčková – www.tanahavlickova.cz
Mě k tomu napadá jediné slovo a tím je autenticita.
To, co předávám, žiji a cítím. Je to bytostně spojeno s mým osobním příběhem a mým vnitřním posláním. Pro ženu je důležité, aby byla sama sebou, otevřená a důvěryhodná. Tím může inspirovat a motivovat ostatní.
Barbora Nádvorníková – www.barboranadvornikova.cz
„Walk my talk“ – žiju to, co předávám.
Lilia Khousnoutdinova – www.cestaextaze.cz
Značka nese informace, které jsou díky ní vyjádřeny zkráceně, rychle a beze slov. Tyto informace jsou složeny nejen z racionálních částí, ale také mnoha emocí. Řekla bych, že ta druhá část je podstatnější a u mnoha značek také tvoří větší „objem“.
Myslím si tedy, že každá žena by měla svoji značku budovat na tom, kým skutečně je a jaké kvality nabízí. Tedy ona autenticita a určitě pití vody, kterou kážu, že jo… To je třeba si nejprve uvědomit, jaksi sumarizovat a pak tímto způsobem konzistentně působit.
Přemýšlím, zda se nějak liší značky mužů a značky žen… odpovědí jsou pak ženské kvality, které u oné ženy jsou výrazně projeveny a na nichž ona staví svoji práci. Jinak si myslím, že se tato záležitost u mužů a žen příliš neliší.
Lucie Mattabu – www.flirtdance.eu
Osobní značka je pro mě otisk, který zanechám ve světě. Můžu volit cestu autenticity a osobní integrity, tedy žít svou nejhlubší podstatu poctivě a bez masek, co to jen jde, nebo můžu cíleně využívat masky, role, hry, můžu ji budovat na základě různých motivů – pomáhat lidem, vydělávat peníze, být lektorskou hvězdou, apod.
Značka má sice svůj základ v naší skutečné esenci, ale můžeme na ni nabalit, co se nám hodí (jinak by se vůbec nedalo mluvit o budování značky).
Pro mě osobně: Autenticita je pro mě taky nejdůležitější, být co nejvíc u své podstaty a žít ji, jen tak můžu klidně spát.
Lucie Kolaříková – www.luciekolarikova.cz
U mna je osobna znacka o nasej osobnej identite na urovni naseho poslanie.
Kto som, preco som tu a kde idem – aby to bolo v sulade s mojou zivotnou cestou – aby sme vysielali signal, ktory vyjadruje nielen to kto som, ale aj na com mi zalezi a za co sa staviam.
Bea Benkova – www.gifew.org
Pro mě je to jednoznačně AUTENTICITA – o co mi jde, jaké jsou moje hodnoty a jaké je moje poselství. V oblasti mého „podnikání“ je značka úzce spjata s tím, jaká jsem jako člověk. Na čem mi záleží, a co považuji za důležité vyslat do světa. A řekla bych, že cokoliv jiného je ztráta času!
Prací trávíme tak podstatnou část života, že by byla obrovská škoda strávit ten čas něčím, co nám osobně nedává smysl. Tedy „recept podle Denisy“: poznej sama sebe – co máš ráda, na čem ti záleží, jaké kvality ze sebe bys chtěla dát světu. A mluv o tom, chovej se podle toho. Buď sama sebou. Vše ostatní se postupně kolem tebe poskládá; přitáhneš si to a ty, co s tebou rezonuje. Lidi i okolnosti tě budou dál podporovat na tvé cestě.
Denisa Říha Palečková – www.kurzypropary.cz
Za mě – je jedno, zda jde o muže či ženu, principy „budování značky“ jsou pro mě platné stejně, nevnímám specifika pro ženy.
Já osobně vnímám více druhů značek:
1. osobní značka – ta, která je tvořena mým jménem – jsem celá já. Tu značku tvoří mé názory, postoje, životní příběh, který sdílím se světem, mé hodnoty. Tady platí naprostá autenticita, do energie a otisku osobní jmenné značky proudí i vše, co se mi líbí, s čím souzním, co podporuji. Je třeba přijmout láskyplně sebe celistvě, aby i značka mohla vibrovat energii celistvě a plně, bez potlačovaných protitlaků toho, co nechci, aby svět o mě věděl.
2. Značka věcná (třeba pro kávu nebo jiné předměty a činnosti, které nejsou nutně spojené s mým jménem), která může mít i aspirační charakter – tedy takové hodnoty, které jsou pro mě důležité, chci je rozvíjet a nemusí být nutně spojené s mým životním příběhem. Aspirační charakter ukazuje na stav a hodnoty, kterých bych chtěla dosáhnout, ale ještě jsem sama na cestě k nim. Nebo naopak hodnoty/vlastnosti, které vidím jako důležité pro určitou skupinu lidí, do které já nepatřím (ženy mladší než já, děti,…).
Společné pro obě kategorie pro mě je cítit hodnotu a smysl toho, co daná značka zastupuje.
Šárka Kotvalová – www.justlove.cz
A jak se staráte o svou značku vy?
Vytvářet svůj příběh není žádná věda, když se necháte vést odborníkem.
all the technical KINGDOM777 solutions and staff we need for 에볼루션 카지노 operators who provide world
Skvělý článek. Díky moc!
Reading this article gave me a clear understanding of an important topic. It really helped increase my awareness.